Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~niahniah | użytkownik

imię i nazwiskoniah adres zarejestrowany13.11.2004 @11:12:04 ostatnio na stronie27.06.2014 @10:03:20

http://www.piotrwdowka.deviantart.com
to moja glowna strona

http://piotrwdowka.daportfolio.com/

wybrane zdjecia z portfolio

jestem niepokornym skurwielem

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty83 komentarze332 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~editt132    24.08.2010 @13:43:50
swietne prace
_______
mrrrrrrrau.
~lollie    20.06.2010 @19:36:28
czekaj cierpliwie:P
~lollie    02.12.2009 @19:10:47
hello:P
~Abovo    12.11.2009 @19:21:10
masz bardzo piękne zdjęcia
_______
zgaś światło
~karaniezdara    02.07.2009 @19:30:19
świetna galeria, jestem pod wielkim wrażeniem. Mogę wykorzystać niektóre zdjęcia do rysunków?
~bsq    02.07.2009 @12:58:58
broni sie doskonale, ale ja bym to zrobil ze wzgledow estetycznych.
_______
Staram sie byc obiektywny i tego tez wymagam od innych.
~bsq    01.07.2009 @17:10:30
galeria przepelniona wieloma fajnymi pomyslami i swietnym wykonaniem... pozwol ze poobserwuje i bede mowil co mnie boli :D
_______
Staram sie byc obiektywny i tego tez wymagam od innych.
~faza999    30.06.2009 @19:54:11
portrety b dobre.piekne światło w aktach-tylko to kadrowanie ale niech tam galeria OK.pozdrawiam
_______
Różnorodność! amen!
~said1    30.06.2009 @15:13:54
sporo fajnych zdjęć

... gratuluję galerii i nie omieszkam zaglądać częściej:D
~droplet    26.03.2009 @20:21:46
trochę niespójna jest twoja galeria i przez to pewnie taka ciekawa. Z dużą przyjemnością sobie ją obejrzałem. Ładne światło, oczywiście jak masz na to ochotę . Pozdrawiam
~totoro919    18.01.2009 @14:43:08
dzięki miło takie rzeczy czytać od osób mających pojęcie o fotografii :D
pozdrawiam :D
_______
smutne to wszystko, strasznie ...
~NewReality    14.01.2009 @13:16:36
1. Do Ciebie gada bo twórca ma zawsze łatwiej, sam przecież tworzył to co teraz inni oglądają Poza tym czasem odbiorca po prostu nie odczytuje intencji twórcy, z różnych powodów. Może ich nie być wcale, mogą być zbyt skomplikowane do przeniesienia na obraz, mogą być zbyt skomplikowane dla prostego umysłu odbiorcy, mogą być zbyt symboliczne i z braku pewnej wiedzy nie trafiają do umysłu odbiorcy, itp...

2. Myśleć trzeba, to prawda. Niestety nie zawsze udaje się przenieść to co głowa wymyśliła - vide moja nędzna galeria, ew. punkt 1 o intencjach.

3. Krytyka konstruktywna dlatego bo co by mi przyszło z innej.



nara
~NewReality    14.01.2009 @13:02:28
Mógłbyś wiele rzeczy robić z tak ładną dziewczyną ale ja nie o tym chciałem, raczej myślałem co można z tej konkretnej foty zrobić. I tyle Bo nie gada do mnie ten obraz.
~Credzia    13.01.2009 @16:09:06
tak czy inaczej piekny kadr i światło. gratuluje
_______
A ty bum pierdu, to mój Boże!
~Credzia    13.01.2009 @16:08:39
Ale na podbrzuszu wydaje sie być zaszumiane. wszystko jest mozliwe :P
_______
A ty bum pierdu, to mój Boże!
~Ann21    17.12.2008 @17:00:01
hej hej
Ja wiem, że to Ty
_______
Matce potrzeba 20 lat,aby z syna zrobić człowieka.... inna kobieta zrobi z niego wariata w 20 minut ☺
http://www.annabartkowiak.pl
~Loucos    29.08.2008 @23:27:24
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~Inamourada    07.07.2008 @20:30:25
Więc jestem, nie komentuję ale sobie poobserwuję :>
_______
TY ZNASZ TEGO POTWORA, CO JAK SEN KOŁYSZE...
~skroplona    23.06.2008 @14:02:41
a na nasza klasę to zapraszasz:p
_______
"I'm only happy when it rains"
~skroplona    09.06.2008 @17:01:30
z Łódź Art:p
_______
"I'm only happy when it rains"
~KarolaJ7    09.06.2008 @16:47:41
Łodzianka dziekować xD
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~KarolaJ7    09.06.2008 @16:43:38
ano pewnie,że Łodzianka
_______
Serdecznie zapraszam do mojej galerii.
~skroplona    06.06.2008 @21:20:56
Witam..., tak coś mi się wydaje że się znamy..?
_______
"I'm only happy when it rains"
~Przybyl    24.05.2008 @14:06:01
Dziękuje za komentarz. Interesujace prace - pozwole sobie poobserwować
~scarlecik    24.05.2008 @11:10:13
spoko - wiem, jakie są założenia - wyraziłam tylko swoje zdanie - pozdrawiam
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt